Konkurentų Atgalinių Nuorodų Analizė

Analizė

Domenas
Pritaikymas mobiliesiems
SSL
Meta žymės
Svetainės tekstai
URL
Nuotraukos
Fav ikona
Krovimosi greitis
Socialiniai tinklai
Puslapio apačia (Footer)
Top vietos
Programavimo klaidos
Naujienlaiškiai
Paieška
Konkurentų analizė
Atgalinių nuorodų kiekis ir kokybė

Konkurentų atgalinių nuorodų analizė ir atkartojimas

Įvertinsime konkurentų atgalines nuorodas, parodysime paprasčiausią būdą gauti atgalines nuorodas.

Kaip mes tai darysime:

  • Atskleisime konkurentų nuorodų kūrimo strategijas
  • Rasime svarbiausias konkurentų atgalines nuorodas
  • Panaudosime savo strategijoje

Kodėl reikia atlikti konkurentų atgalinių nuorodų analizę?

Svarbiausia, atlikę konkurentų atgalinių nuorodų analizę, sužinosime, kurios svetainės yra jūsų nišoje, ir skirtos tai pačiai auditorijai kaip ir jūsų svetainė.

Atlikę nuorodų analizę, gausite informaciją apie savo konkurentų svetainės stiprumą, sužinosite jų atgalinių nuorodų skaičių ir svetainės autoritetą, įskaitant puslapio PA ir domeno DA.

Konkurentų atgalinių nuorodų analizė padeda jums sukurti arba patobulinti savo strategiją.

  • Atskleiskite konkurentų nuorodų kūrimo strategijas: analizuojant jūs matysite savo konkurentų svetaines ir jų kokybę, sužinosite, ką jie daro kitaip negu jūs, ir galėsite panaudoti jų strategijas savo svetainei.
  • Raskite konkurentų svarbiausias atgalines nuorodas: nustatykite, kurios atgalinės nuorodos padeda konkurentams gerai įsitvirtinti jūsų nišoje. Pasidomėkite svetainių atgalinių nuorodų, nukreipiančių į jūsų konkurentą, skaičiumi ir kokybe.

Parodysime, kaip atlikti analizę, geram ir greitam rezultatui gauti.

Konkurento atgalinių nuorodų analizės metodas

Užeikite į „Google“ ir ieškokite pagal savo tikslinį raktažodį.
Atsidarys pirmas google paieškos rezultatų puslapis …


Penkios populiariausios svetainės, pagal tikslinį raktinį žodį, turi vieną svarbią savybę: „Google“ mėgsta jų atgalinių nuorodų profilį.

Konkurentų atgalinių nuorodų analizės eiga:

  • Peržiūrėkite kiekvieną iš šių svetainių atgalinių nuorodų profilį
  • Filtruokite „šlamštą“
  • Pakartokite geriausias savo svetainei atgalines nuorodas

Iš tikrųjų taip paprasta.

Kam gaišti laiką ir pinigus, aiškinantis kas veikia, o kas ne ?
Čia jau patikrintas nuorodų kūrimo metodas.

Kuris yra geriausias atgalinių nuorodų analizės įrankis?

Prieš ką nors darydami turime rasti visas atgalines nuorodas, nukreipiančias į mūsų konkurentų svetainę.
Tai padaryti lengva, nes galime pasinaudoti daugybe įrankių, kurie leidžia mums lengvai sudaryti visą konkurentų atgalinių nuorodų sąrašą.

Šiuo metu geriausi atgalinių nuorodų analizės įrankiai rinkoje yra:

  • Ahrefs
  • SEMRush
  • SEO Spyglass

Jie parodo daugybę nuorodų kiekvienai konkurento svetainei, kurią testuojate. Tai svarbu, nes kuo daugiau kokybiškų nuorodų rasite, tuo daugiau galėsite pakartoti!

Suprantu, kad šios priemonės gali būti brangios, jei pradedate ar neesate SEO paslaugų įmonė, todėl drąsiai naudosime nemokamus SEO įrankius.

Tai yra patikrintas metodas, kurį naudoju daugelį metų.

Štai ką darysime …


1 žingsnis – rasime konkurentų URL

Pradžiai reikia gauti 5 populiariausių puslapių adresus pagal jūsų tikslinį raktažodį. Pasirinkite raktinį žodį, pagal kurį norite taikyti . Tada atlikite paiešką „Google“ ir sudarykite pirmųjų penkių natūralios paieškos rezultatų sąrašą:

konkurentu atgaliniu nuorodu analize

Galutinis URL sąrašas turėtų atrodyti maždaug taip:
https://www.senukai.lt/c/buitine-technika/stambi-buitine-technika/skalbimo-masinos/
https://www.varle.lt/skalbimo-masinos/
https://www.topocentras.lt/buitine-technika/skalbykles.html
https://pigu.lt/lt/skalbimo-masinos
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/technika/buitine-technika/skalbimo-masinos/

2 žingsnis – eikite į nemokamą atgalinių nuorodų analizės įrankį ahrefs

Šiame puslapyje tiesiog įveskite pirmojo žingsnio nuorodas po vieną. Gautoje lentelėje matysite konkurentų atgalinių nuorodų duomenis.

3 žingsnis – konkurentų atgalinės nuorodos analizė

Matysite tokią nuorodų lentelę


Tai yra geriausios konkurentų atgalinės nuorodos, iš šių svetainių galite mėginti gauti atgalines nuorodas.

Atmeskite kenksmingas, šlamšto (spamines) nuorodas.
Pirmenybę skirkite nuorodoms su aukštesniais domeno (DR-domain rating) ir puslapio (UR – url rating) reitingais.
Gauname tai, kad per trumpą laiką galite sukurti beveik tobulą savo svetainės nuorodų kūrimo strategiją.

4 žingsnis – pakartokite šias nuorodas!

Dabar, turite visus duomenis darbo pradžiai.
Kad atkartoti nuorodą, turite suprasti kaip jūsų konkurentas gavo savo atgalinę nuorodą?
Pavyzdžiui…

… Jei nuoroda atsirado iš tinklaraščio komentaro, jums tereikės parašyti savo
… jei tai buvo forumo įrašas ar tinklaraščio įrašas, prisijunkite prie diskusijos ir įtraukite nuorodas į atitinkamas vietas
… jei tai buvo svečio įrašas, turėsite paskelbti patys
… jei tai straipsnis, turėsite parašyti savo

Apibendrinimas

Konkurentų atgalinių nuorodų pakartojimo strategija yra vienas iš efektyviausių būdų padidinti svetainės reitingą ir padidinti lankytojų organinį ir persiuntimo srautą.

Privalumai:

  • Laiko taupymas – nereikalinga skirti daug laiko, todėl galite sutelkti dėmesį į kitus savo SEO strategijos aspektus, pvz., turinio kūrimą ir raktinių žodžių tyrimus.
  • Pinigai – sutaupysite nepirkdami nuorodų kūrimo įrankius
  • Pastangos – gausite daugybę atgalinių nuorodų talpinimo galimybių vos per kelias minutes
  • Greitai atkartojamas projektas – norėdami greitai atkartoti: raskite penkias aukščiausio reitingo svetaines pagal savo raktinį žodį. Paleiskite juos naudodami savo (nemokamą) atgalinių nuorodų analizės įrankį. Pakartokite konkurentų nuorodas. Stebėkite, kaip „Google“ reaguoja. Atidirbkite procesą ir vėl kartokite

Tai yra vienintelė nuorodų kūrimo strategija, atlaikiusi laiko išbandymą, ir tai yra pirmoji nuorodų kūrimo strategija, kurią taikiau visose savo svetainėse.

Jei turite klausimų apie šią strategiją arba jums reikia SEO patarimų, palikite komentarą žemiau ir mielai jums padėsiu!