Atgalinių nuorodų kiekis ir kokybė

Analizė

Domenas
Pritaikymas mobiliesiems
SSL
Meta žymės
Svetainės tekstai
URL
Nuotraukos
Fav ikona
Krovimosi greitis
Socialiniai tinklai
Puslapio apačia (Footer)
Top vietos
Programavimo klaidos
Naujienlaiškiai
Paieška
Konkurentų analizė
Atgalinių nuorodų kiekis ir kokybė

Kas yra atgalinė nuoroda

Atgalinė nuoroda – tai nuoroda kitoje svetainėje ir nukreipta į jūsų puslapį. Atgalinių nuorodų kiekis ir kokybė yra vienas iš svarbiausių SEO faktorių.

Atgalinė nuoroda parodo paieškos sistemoms, kad jūsų puslapio turinys domina kitos svetainės lankytojus. Jeigu turime daug atgalinių nuorodų į savo puslapį, tai signalas paieškos sistemoms (google), kad jūsų turinys kokybiškas. Tai labai teigiamai atsiliepia puslapio reitingams.

Atgalinių nuorodų gavimas

Atgalinių nuorodų kūrimas ar gavimas yra Išorinio SEO sudedamoji dalis.

Atgalinių ( išorinių ) nuorodų kokybė gali skirtis. Nuorodos iš patikimų, populiarių, autoritetingų svetainių vertinamos geriauau. Nuorodos iš mažiau autoritetingų, potencialiai spaminių svetainių, vertinamos blogiau ir gali pakenkti puslapio reitingui. Nuorodos gali turėti atributus follow arba nofollow. Follow nuorodos iš patikimų svetainių perduoda savo „gerumą“ jūsų svetainei. Iš patikimų svetainių nofollow nuorodos irgi vertingos, nes kelia lankomumą, brand’o matomumą.

Išorinio SEO užduotis surasti kompetetingas svetaines ir gauti atgalines nuorodas iš jų.

Atgalinių nuorodų kiekį galite pasitikrinti nemokamu įrankiu čia: Ahrefs