15 LinkedIn Profilio SEO patarimų

Ar pirkėjai randa jūsų „LinkedIn“ profilį ieškodami jūsų produktų ir paslaugų?

Vienas iš geriausių būdų pradėti pardavimų konversiją yra tada, kai būsimas pirkėjas atranda jus tik pradėjęs ieškoti produkto ar prekės. Štai kur LinkedIn patobulinimai ir LinkedIn profilio SEO patarimai tampa svarbūs.

LinkedIn Profilio SEO
LinkedIn Profilio SEO

Kai girdite žodį „SEO“ ar „paieškos variklio optimizavimas“, pagalvojate apie svetainę, tiesa? Na, SEO ne tik jūsų svetainei. Tiesą sakant, naudojami raktiniai žodžiai ir pagrindinės frazės, pagal kurias jūsų pirkėjai ieško internete, yra ir LinkedIn profiliuose ir straipsniuose.

Google indeksuoja turinį internete, o LinkedIn pagal daugelio nuomonę yra viena iš 10 geriausių visų laikų svetainių. Nesvarbu, kaip sunkiai dirbate, kad jūsų turinys pasirodytų pirmajame paieškos puslapyje, turėsite žymiai didesnius šansus, jei pasinaudosite LinkedIn galia, turinio rodymui tikslinėse paieškose.

Nustatykite tinkamus Raktažodžius

Pirmasis žingsnis optimizuojant LinkedIn yra raktinių žodžių ir frazių, kurias jūsų pirkėjai naudoja ieškodami jūsų produktų ir paslaugų, nustatymas. Žemiau išvardinta keletas svetainių, kurias galite naudoti norėdami identifikuoti tikrus raktažodžius ir įžvalgas, padėsiančias optimizavimo procese:

SEO Patarimai LinkedIn Profiliui

LinkedIn ir Google naudoja skirtingus algoritmus, nusakančius kaip bus rodomas turinys paieškoje. LinkedIn žiūri į du dalykus: kiek kartų naudojami esminiai raktažodžiai profile ir kaip jie reitinguojami ieškotojo tinkle. Paieškos yra unikalios kiekvienam paiešką vykdančiam asmeniui, kaip ir kiekvienas tinklas yra unikalus asmeniui. Šiame kontekste pateikiu 15 vietų, į kurias reikia sutelkti savo LinkedIn profilio optimizavimą:

  1. Prijunkite visus kuriuos sutiksite – Remiantis faktu, LinkedIn algoritmas mano, kad kuo didesnis jūsų sekėjų skaičius, tuo daugiau paieškų atliksite – taigi prijunkite visus, kuriuos pažįstate!!
  2. Įvardinkite profilio nuotrauką – Pavadinime panaudokite raktažodžius prieš ją keliant į profilį. Kai lankytojai ieškos pagal šiuos raktažodžius ar frazes, matys jūsų profilio nuotrauką! Mano nuotrauko aprašymas toks: Romualdas Dakševičius, SEO Specialist, Freelancer, Vilnius, Lithuania.
  3. Įvardinkite foną – Kaip ir profilio nuotraukoje, panaudokite raktažodžius. Pervardinkite prieš keliant į profilį.
  4. Įmonės puslapio paveikslėliai – Kol dar neturite savo įmonės LinkedIn puslapio, greitas pervardinimas logotipo, fono ir kitų paveikslėlių, gali labai pakeisti rezultatų rodymą ieškant pagal raktinius žodžiu ir frazes, susijuses su jūsų prekės ženklu.
  5. Naudokite tekstą savo URL nuorodose – Jūsų kontaktinės informacijos skyrelyje, galite patalpinti iki trijų svetainių nuorodas. Pagal nutylėjimą, nurodoma „Įmonės puslapis“ („Company Website“), tačiau jei pasirinksite „Kitas“ („Other“) iš žemyn išsiskleidžiančio menu, jūs galėsit panaudoti savo raktažodžius ir frazes, aprašant kur tos nuorodos veda. 
  6. Naudokite raktažodžius ir frazes savo pavadinime (Headline) – Nors antraštėje turėtų būti nurodoma, ką ir kaip dirbate ar veikiate, įsitikinkite, kad natūraliai įtraukiate raktinius žodžius ir frazes apie savo specializacijos sritį. BONUSAS: Kai redaguojama kompiuterio darbalaukyje, jūsų pavadinimas apribotas iki 120 simbolių, bet kai redaguojat mobiliu įrenginiu papildomai gaunat 90 simbolių. Papildomi simboliai gali suteikti jums didžiulį pranašumą kalbant apie paieškos varikliui optimizuotus žodžius.
  7. Pabrėžkite savo vertę santraukoje – Turite 2000 simbolių, kurie turėtų būti naudojami ne tik paieškai, bet ir klientui sudominti. Norėdami pabrėžti savo vertę skaitytojui, naudokite šią vietą – tai neturėtų būti metų skaičius versle ar net konkretūs jūsų pasiekimai. Nors LinkedIn Profilio SEO yra gyvybiškai svarbus, jūsų santraukos, pasakojamos istorijos ir pateiktos įžvalgos yra tokios pat ar net svarbesnės. Į pirkėją orientuotas profilis sustiprins pasitikėjimą ir patikimumą.
  8. Pridėkite raktinių žodžių savo darbo patirties skyriuje (Experience) – Užuot tik išvardiję savo pareigas skyriuje „Patirtis“, šalia pavadinimo pridėkite raktinius žodžius ir frazes.
  9. Patobulinkite LinkedIn savo asmeninį URL – Pakeiskite LinkedIn priskirtus automatinius simbolius. „LinkedIn“ URL suasmeninimas yra paprastas būdas užtikrinti, kad žmonės, ieškodami jūsų, jus suras. Suasmenintas URL yra ypač svarbus tiems, kurie turi bendrinius vardus. Mano LinkedIn URL yra: linkedin.com/in/romualdas-daksevicius-seo-vilnius.
  10. Parodykite savo profilį su papildomomis skiltimis – paprasčiausiai pridėdami daugiau skyrių prie savo LinkedIn profilio, galite pridėti daugiau raktinių žodžių ir frazių, kuriuos pirkėjai naudoja ieškodami jūsų produktų ir paslaugų.
  11. Parodykite bendrus projektus ir straipsnius – naudokite LinkedIn projektus atvejų tyrimams ar dalyvavimui programose. Daugeliu atvejų to nedarydavote. Taigi, būtinai pažymėkite kitus. Tada pasirodysite jų profilyje ir pradėsite naudoti jų tinklą paieškos rezultatuose.
  12. Gaukite rekomendacijas – panašiai kaip Projektuose ir leidiniuose, kai kas nors parašo rekomendaciją, kurią paskelbiate savo profilyje, jūs rodote jo profilyje. Nors vien atsiliepimas yra jėga, o tai, kad jis gali padėti kitiems lengviau jus rasti, yra premija.
  13. Sukurkite savo įgūdžius – kadangi šis skyrius buvo skirtas darbdaviams, norintiems rasti kandidatų, turinčių ieškomų įgūdžių, norint tinkamai padidinti jūsų LinkedIn Profilio SEO, būtina turėti tinkamus raktinius žodžius ir frazes. Įsitikinkite, kad jūsų įgūdžiai neapsiriboja „klientų aptarnavimu“, „lyderyste“ ar „Microsoft Office“, bet įtraukite raktinius žodžius ir frazes, kurios jus išskiria. Tada paprašykite savo draugų, šeimos narių ir bendradarbių jus patvirtinti, nes „LinkedIn algoritme tai svarbu.
  14. Rašykite „LinkedIn Publisher“ – dar vienas puikus būdas jus surasti – publikuoti straipsnius per „LinkedIn Publisher“. Tai yra originalūs tinklaraščio įrašai, susieti su jūsų profiliu. Be raktinių žodžių ir raktinių frazių naudojimo straipsnių pavadinime ir tekste, taip pat apgalvotai pavadinkite paveikslėlius, nes „Google“ juos indeksuoja.
  15. Kurkite vietinius vaizdo įrašus – iki galo neaišku, kaip LinkedIn ir Google indeksuoja savuosius vaizdo įrašus iš paieškos sistemos optimizavimo perspektyvos. Tačiau, remiantis pastebėjimais, tikrai žinau, kad LinkedIn labai skelbia savąjį vaizdo įrašą – taigi kuo geriau optimizuosite savo pavadinimą ir aprašą, tuo didesnė tikimybė, kad kiti spustelės ir žiūrės.

Paprasčiau tariant, pasinaudoti šiais LinkedIn profilio SEO patarimais yra tik protingas marketingas. Jei klientas per paiešką jūsų neranda, tai kur jūs esat ? Išbandykite tai dabar ir turėsit pranašumą konkurencijoje ? Galbūt jums laikas optimizuoti LinkedIn profilį.

Palikite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *