Raktinių Žodžių Tyrimas

Vidinis SEO

Raktinių žodžių tyrimas
Svetainės tekstai
Meta žymos aprašymas
Vidinės nuorodos
HTTPS
Svetainės greitis

Kiekviena internetinio puslapio paieška prasideda įvedant žodį ar frazę paieškos sistemoje (pvz. Google). Taip lankytojai randa jūsų svetainę. Esant kokybiškam turiniui galite tikėtis ilgalaikių, lojalių naršytojų ar netgi pirkėjų.

Kodėl reikalingas raktinių žodžių tyrimas

  • Norite padidinti organinių lankytojų srautą
  • Norite padidinti pardavimus
  • Norite, kad apie jus sužinotų
  • Norite kokios nors naudos iš savo lankytojų

Raktinių žodžių tyrimas suranda tuos žodžius ar frazes, kurios padeda pasiekti savo tikslų.

Turite suprasti kurie raktiniai žodžiai svarbiausi jūsų verslui. Kiekvienoje nišoje yra tūkstančiai raktažodžių. Didelis svetainės lankytojų skaičius yra svarbus privalumas jums.

Kad jūsų naudojami raktiniai žodžiai nebūtų beverčiai, skirkime truputi laiko ir pastangų. Raktinių žodžių tyrimas labai svarbus faktorius verslo pelningumui. Ne visi lankytojai tampa jūsų pirkėjais, tačiau padeda pasiekti norimų tikslų. Raktažodžių tyrimas labai padeda sukurti kokybišką svetainės turinį. Turėdami sąrašą, jūs tiksliai žinote kokius raktažodžius reikia naudoti.

Vertingas raktinis žodis turi atitikti temą ir atvesti lankytojus į puslapį. Kai kuriate puslapio turinį, pirma patariu sugalvoti temą o paskiau optimizuoti raktiniais žodžiais. Raktiniai žodžiai integruojami įvairiose vietose : pavadinime, antraštėje, URL, meta aprašymuose, paveikslėlių pavadinimuose, paryškinami (bold) ir t.t.

Prieš renkantis vertingus raktinius žodžius turite sau atsakyti:

  • Ar svetainės tema atitinka jūsų pasirinktiems raktažodžiams ?
  • Ar lankytojas ras tą informaciją kurią ieško ?
  • Kas dar iš konkurentų reitinguojasi tais pačiais raktažodžiais ? Jei konkurencija didelė, gal neverta skirti daug pastangų keliant juos, gal reiktų pasirinkti kitus raktažodžius, lengviau iškeliamus organinėje paieškoje.

Raktažodžio tikslas:

  • Parduoti – lankytojas nori pirkti
  • Informuoti – lankytojas ieško informacijos

Raktinė frazė su tikslu parduoti dažniausiai turi žodžius susietus su pirkimu : pirkti, akcija, nuolaidos, pristatymas… Jei užsiimat tiesioginiu pardavimu, šie raktiniai žodžiai svarbiausi.

Informaciniai raktiniai žodžiai skirti lankytojui surasti daugiau informacijos apie prekę ar paslaugą. Tai raktažodžiai: kaip, kodėl, apžvalga, privalumai, atsiliepimai, savybės… Informaciniai raktažodžiai labiau priimtini lankytojui, kuris su laiku gali tapti ir pirkėju.

Raktinių žodžių tipai:

  • Bendriniai raktiniai žodžiai (broad)
  • Ilgi raktiniai žodžiai (long tail)

Bendriniai raktažodžiai suteikia pakankamai didelį srautą, leidžianti lankytojui rasti ko nori. Tik yra vienas trukumas – procentaliai prastas lankytojo pavertimas pirkėju, nors didelis srautas padeda vykdyti konversijas.

Dažniausiai į svetainę lankytojus atveda ilgi raktiniai žodžiai. Nors jie sukuria mažesnį lankytojų srautą, bet gaunat tikslinį vartotoją, kurį lengva paversti pirkėju. Taip pat ilgi raktažodžiai turi mažesnę konkurenciją ir lengviau reitinguojami.

Kaip pasirinkti raktinius žodžius

Atsidarykite google paieškos puslapį „incognito” režimu. Tokiu atveju google paieškos sistema neatsižvelgs į jūsų rašymo istoriją. Pradėkite rašyti kokį nors susijusi su jūsų tema žodį ar frazę. Po paieškos langeliu atsidarys meniu su siūlomom paieškos frazėm.

Nebloga pradžia pagalvoti kokius raktažodžius galite naudoti.

Jei atlikote paiešką pagal kokį nors žodį, lango apačioje matysite google paieškos pasiūlymus.

Tai bus dažniausios paieškos užklausos pagal jūsų ieškomą tematiką.

Raktinių Žodžių Planavimo Priemonė (Google Keyword Planner)

Raktinių žodžių planavimo priemonė yra nemokamas google įrankis, sukurtas GOOGLE korporacijos , didžiausios paieškos sistemos kūrėjų Jį rasite čia

Savybės:

  • Nemokamas
  • Raktinių žodžių pasiūlymas
  • Konkurentų naudojamų raktažodžių matymas
  • Lengva grupuoti raktinius žodžius
  • Rodo paieškos kiekius
  • Eksportavimas į CSV formatą

Kaip naudoti raktinių žodžių planavimo priemonę

Paspauskite „Atraskite naujų raktinių žodžių” (Find new keywords)

raktinių žodžių planavimo priemonė

Įveskite savo raktažodį, frazę ar URL

Susiaurinti paieškoje naudojamus raktažodžius galime pagal kalbą (lietuvių) ir regioną(Lietuva)

Gaunate rezultatą

Ivertinkite raktinius žodžius ar jie jums tinka pagal:

  • Raktinio žodžio atitikimą tematikai. Suprantame, kad raktažodiai turi atikti temai, kitus nenaudojame
  • Vidutines mėnesio paieškas. Kuo didesnis skaičius, tuo geriau, tuo daugiau gausite lankytojų
  • Konkureciją. Kuo ji mažesnė, tuo lengviau pasieksite lankytojus su mažesnėm pastangom
  • Kainą. Pagal reklaminių skelbimų raktažodžių kainą galime spręsti ar šie raktažodžiai stipriai naudojami mokomoje paieškoje. Jei kaina aukšta, reiškia raktažodis yra paklausus

Susidarykite lentelę su vertingiausiais raktiniai žodžiais exell lentelėje arba jums patogioje formoje. Sugrupuokite pagal kategorijas.

Nors ir yra gerų ir brangių programų, raktinių žodžių tyrimas baigtas nemokamais įrankiais. Štai ir gavote duomenis kuriuos naudosite turinio kūrime savo svetainei. Apie teisingus panaudojimo aspektus aptarsime kituose svetainės įrašuose.