Meta žymos aprašymas

Vidinis SEO

Raktinių žodžių tyrimas
Svetainės tekstai
Meta žymos aprašymas
Vidinės nuorodos
HTTPS
Svetainės greitis

Kas yra Meta žymos aprašymas

Meta aprašymas yra skirtas paieškos robotams, tokiems kaip google, bing, yahoo… Jis praktiškai nematomas lankytojui. Viena vieta kur jūs galite matyti, tai naršyklės viršuje, tai „meta tittle” aprašymas. Meta aprašymai parodo apie ką yra jūsų puslapis. Tai labai svarbu puslapio SEO optimizavimui.

Meta aprašymai yra koduojami HTML puslapio <head> bloke. Jei jūs naudojate pvz wordpress turinio valdymo sistemą (TVS), tai nesunku padaryti. Kuriant puslapį, tam skirtose vietose, įrašykite reikiamą informaciją.

Kodėl svarbios metažymos ?

Metažymose pateikiama daugiau informacijos apie puslapį paieškos varikliams. Meta aprašymai optimizuojami, tam kad kelti jūsų svetainę paieškos reitinguose.

Paieškos sistemos labai vertimą gerą lankytojų patirtį. Vartotojo užklausos, kaip įmanoma tiksliau, pateikiamos paieškos rezultatuose. Meta žymos padeda užtikrinti, kad ieškotojas matys jūsų svetainės informaciją, glaustai ir tiksliai.

Yra daug įvairių meta žymų, atliekančių skirtingus vaidmenis, ir ne visos yra susijusios su SEO

Aptarsime svarbiausias meta žymas, puslapio SEO optimizavimui.

1. Pavadinimo žyma (Meta Title). Tai yra pirmoji svarbi informacija, kurią vartotojas mato paieškos rezultatuose. Tai yra puslapio pavadinimas. Besidalinant puslapiu socialiniuose tinkluose, bus taip pat rodomas šis pavadinimas. Jūsų puslapio pavadinimo žyma turi būti aiški, apybūdinanti ir pakankamai trumpa. SEO optimizavimui turėtumėt į pavadinimo žymos aprašymą įtraukti raktažodį. Nepamirškit informatyvumo. Pavadinimas, turintis tinkamą raktinį žodį, bet neaiškus, nebūtinai padės pasiekti geresnių rezultatų. Pavadinimas turi būti suderintas ir lankytojui ir paieškos sistemai.

2. Meta aprašymas (Meta description). Meta aprašymas yra toks pat svarbus kaip ir meta pavadinimas. Meta pavadinimas rodomas paieškos rezultato viršjuje, meta aprašymas rodomas iškart po juo. Meta aprašymas turi tiksliai apibūdinti puslapio turinį. Laikas nuo laiko google keičia meta aprašymo dydį, todėl nesigilinsime, jo dydis turėtų būti apie 160 simbolių. Priklausomai nuo naudojamo įrenginio, telefono, planšetės ar stalinio kompiuterio, aprašymas gali būti rodomas skirtingo ilgio. Taigi, jei meta aprašymas bus ilgesnis, nieko baisaus. Niekas tiksliai nežino kokio ilgio meta aprašymus google saugo savo duomenų bazėje. Įtraukite tinkamą raktinį žodį aprašyme. Meta aprašymas turi būti patrauklus, glaustas ir informatyvus.

meta žymos aprašymas

3. Meta raktažodžiai (Meta keywords). Google nenaudoja šios žymas SEO reitingavimui. Nenaudojant šios žymos ir konkurentai nematys, pagal kokius raktažodžius jūs stengiatės iškelti puslapį.

4. Meta Robots. Ši meta žyma nurodo paieškos varikliams kurie puslapiai turi būti indeksuojami. Ši meta žyma paprastai naudojama kai nenorime indeksuoti atskirus puslapius. Jei jos nepridėsime, tai pagal nutylėjimą puslapis bus indeksuojamas ir sekamas esančiomis nuorodomis (follow).

Pvz.: neindeksuoti, nesekti: <meta name=”robots” content=”noindex, nofollow” />

Pvz.: indeksuoti, sekti: <meta name=”robots” content=”index, follow” />

Kada naudoti šią metažymą? Gali būti, kad svetainėje turite puslapius kurie turinio atžvilgiu yra silpni, bet būtini. Kad negadinti svetainės reitingų ir nerodyti paieškoje naudokite „noindex” žymą. Kad nemažinti puslapio reitingų, ant išorinių, išeinančių nuorodų nurodykite rel=”nofollow”, ypač jei nuoroda į turinį, neatitinka jūsų svetainės tematikai.

5. Alt tekstas. Paveiksliukų optimizavimo žyma. Vaizdinės informacijos optimizavimas taip pat svarbus SEO elementas. Mes gauname papildomą galimybė reitinguoti paveiksliukus ar video, paieškos rezultatuose. „Alt” tekstas suteikia tekstinę alternatyvą vaizdams, jeigu jie nebus užkrauti naršyklės. „Alt” tekstas nurodo paieškos sistemoms apie ką yra vaizdinė informacija. Įtraukite raktinius žodžius į paveikslėlio „Alt” tekstą, sustiprinsite puslapio SEO.

6. Canonical žyma. Jei svetainėje yra beveik identiškų puslapių, ši žyma nurodo paieškos sistemom, kuris puslapis yra pagrindinis. Taip išvengiama turinio dubliavimo ir baudos iš google. Labai svarbu ir tai, kad tik šis puslapis bus reitinguojamas pagal tikslinius raktinius žodžius. Taip išvengiama kanibalizavimo, kai googlas mėgina reitinguoti kelis puslapius pagal tam tikrus vienodus raktažodžius ir nežino kuris yra puslapis svarbesnis. Krenta abiejų puslapių reitingai. Tai neigiamai veikia SEO.

Canonical žyma atrodo taip: <link rel=”canonical” href=”https://www.pvz-svetaine.lt/” />

7. Antraštės žyma (h1, h2, h3 ir kt.). Antraštės žymos yra turinio dalis. Jos netik pagerina puslapio strukturizavimą, bet ir padeda paieškos sistemoms suprasti apie ką puslapio turinys. Antrščių eiliškumas, nuo h1 iki h6, parodo kiekvieno skyriaus svarbą. Žyma h1 paprastai nurodo puslapio pavadinimą. h2, h3, … , h6 suskirsto puslapio turinį subpozicijom. Geras ir tvarkingas suskirstymas pagerina vartotojo patirtį. h1 žyma turėtų būti naudojama tik vieną kartą, taip pvz google supras kokia pagrindinė jūsų puslapio tema. Žymos h2, h3 gali būti naudojamos daugiau kartų.

Kodėl svarbios metažymės ?

Metažymės pagerina svetainės optimizavimą paieškos sistemoms (SEO), pagerina autoritetą, patobulina paiešką ir aukština reitingus.

Metažymės pagerina vartotojo patirtį ir svarbios informacijos rodymą.

Ką turime patikrinti ?

  • Patikrinkite, ar visi svetainės puslapiai turi pavadinimų metažymas ir meta aprašymus.
  • Skirkite dėmesio antraštėms ir strukturizavimui.
  • Patikrinkite ar visi paveikslėliai turi Alt tekstus
  • Jei reikia naudokite žymą robots
  • Atraskite pasikartojantį turinį ir naudokite canonical žymas