Vidinis SEO

Vidinis SEO . Kas tai yra.

Vidinis SEO – tai svetainės vidaus optimizavimo priemonių visuma (priešingai nei išorinis seo, kur renkamos nuorodos iš išorinių šaltinių). Vidinės optimizacijos dėka stengiamasi gauti aukštesnį puslapio įvertinimą ir tuo pačiu gauti didesnį lankytojų srautą. Vidinio seo metu optimizuojamas turinys ir puslapio html kodas.

Be to kad SEO padeda paieškos varikliui suprasti puslapio turinį, kokybiškas seo padeda lankytojui greitai ir aiškiai suprasti apie ką rašoma puslapyje ir atitikti užklausos frazei. Iš esmės, geras vidinis SEO padeda paieškos sistemoms suprasti, ką žmogus matys (ir kokią vertę jis gaus), jei jis lankytųsi puslapyje. Vidinis seo padeda, kad paieškos sistemos galėtų pateikti aukštos kokybės turinį lankytojui pagal konkrečios paieškos užklausą (raktinį žodį).

Svarbiausias SEO tikslas palengvinti darbą tiek paieškos sistemoms, tiek svetainės lankytojui:

  • Suprasti, apie ką kalbama tinklalapyje;
  • Nustato, kad šis puslapis atitinka paieškos užklausą ar užklausas (t. y. konkretų raktinį žodį ar raktinių žodžių rinkinį);
  • Laiko šį puslapį naudingą ir vertingą, reitingų paieškos puslapyje (SERP).

Raktiniai žodžiai, turinys ir vidinis SEO

Anksčiau vidinis SEO buvo sinonimas raktinių žodžių naudojimui – konkrečiai, įtraukiant didelės vertės raktinį žodį keliose pagrindinėse svetainės vietose.

Norint suprasti, kodėl raktiniai žodžiai nebėra „SEO“ centre, svarbu prisiminti, kas iš tikrųjų yra šios sąvokos: tai yra turinio temos. Istoriškai, puslapis reitinguojamas pagal tam tikram terminui priskirtus tam tikrus tinkamus raktinius žodžius tam tikrose reikalingose svetainių vietose, kad paieškos sistemos galėtų rasti ir suprasti, koks buvo šio tinklalapio turinys. Vartotojo patirtis buvo antraeilė, tiesiog įsitikindavo, kad paieškos varikliai rado raktinius žodžius ir reitingavo svetainę, kuri yra svarbi šiems terminams. Tai buvo pagrindinė SEO praktika.

Tačiau šiandien paieškos sistemos stipriai patobulėjo. Jos gali suprasti puslapio esmę iš sinonimų naudojimo, konteksto, kuriame rodomas turinys, arba atkreipiant dėmesį į dažnumą, kuriuo paminėti konkretūs žodžių deriniai naudojami. Nors raktinių žodžių naudojimas vis dar svarbus, numatomi metodai, pvz., tikslaus atitikimo raktinių žodžių naudojimas tam tikrose vietose, būtinas kartų skaičius nebėra „SEO“ privalumas. Svarbu yra aktualumas. Kiekviename iš jūsų puslapių , turinys , turi atitikti naudotojo paieškos atitinkančiai užklausai (remiantis raktinio žodžio naudojimu tiek puslapyje, tiek ir jo HTML).

Tokiu būdu vidiniam SEO yra mažiau svarbu raktinių žodžių kartojimas ar vieta ir daugiau svarbu supratimas apie tai, kas yra jūsų naudotojai, ką jie ieško. Supratimas kokias temas (raktinius žodžius) galite panaudoti sukurti turiniui, geriausiai atitinkančiam poreikius. Taip atsiranda SEO straipsniai.

Turinio jūsų puslapiuose gerosios seo savybės:

  • Silpnas turinys buvo vienas iš konkrečių „Google Panda“ kovos tikslų. Šiandien daugeliu atvejų manoma, kad turinys turi būti pakankamai išsamus, kad reitingas būtų geras.
  • Draugiškas vartotojui. Ar turinys skaitomas? Ar tai organizuojama jūsų svetainėje taip, kad ji būtų lengvai naviguojamas? Ar jis paprastas ir tvarkingas, ar pilnas reklamų , affiliate nuorodų?
  • Unikalus. Jei turinys dubliuotas svetainėje ar iš kitos interneto svetainės, tai gali paveikti svetainės gebėjimą aukštai reitinguotis SERP.
  • Autoritetingas ir patikimas. Ar jūsų turinys savaime yra patikimas informacijos šaltinis tam tikroje sferoje?
  • Suderintas su vartotojo paieškos tikslais. Dalis kokybiško turinio kūrimo ir optimizavimo taip pat užtikrina ieškovų lūkesčius. Turinio temos turėtų būti suderintos su paieškos užklausomis.