SEO Reklama

SEO Reklama – Jūsų verslo variklis.

Niekas nesakė kad verslo augimas bus lengvas. Tai tikras iššūkis . Mums reikia plano.

Jūs turite šaunią komandą, produktą ar paslaugą. Dabar reikia pristatyti jūsų prekę žmonėms. Ne bet kokiems o reikiamiems klientams. Idealu jei jie liks ilagalaikiais klientais. Štai čia ir prasideda SEO reklama. Auginkime verslą sparčiau su mažesnėmis išlaidomis.

Kodėl SEO reklama ?

Kiekvieną dieną per paieškos variklius atliekama daugiau nei milijardas paieškų. 75% jų atliekama per Google. 50% paieškos rezultatų sudaro verslo puslapiai.

Skamba nuostabiai. Nemokamas srautas. Taip… Tačiau ne viskas taip paprasta.

Organinėse paieškose , viršuje esančios svetainės sulaukia apie trečdalį visų lankytojų paspaudimų. Organinės paieškos rezultatas – tai sąrašas nuorodų į puslapius gaunamas atsižvelgus į svetainės ar puslapio reitingus priklausančius nuo daugiau nei 200 faktorių. Jokios komercijos, jokio mokamo iškėlimo rezultatuose. Google algoritmas pats nusprendžia kurias svetaines rodyti TOP 3 . Jūsų nėra top 3 ? Galimai jūsų tinklapio lankytojų srautas bus menkas arba visai nebus.

Didžiosios įmonės išleidžia milijonus SEO optimizacijai, kad atsidurtų sąrašo viršuje. SEO optimizacija – tai internetinės svetainės optimizacija paieškos varikliui.

SEO gyvybiškai svarbus ilgalaikiam jūsų svetainės pasiekiamumui.

Galime naudoti tam tikrus veiksmus ir taktikas, kad pelnyti tas geriausias google paieškos rezultatų pozicijas. Net ir išleidus didelias pinigų sumas, dar tenka palaukti nuo mėnesio iki vienerių metų, kad pasiektume pirmus google puslapius.

Dauguma mažų įmonių neturi tiek laiko laukti. Jie negali sau leisti investuoti didelias pinigų sumas ilgam laikui, negaunant finansinės grąžos.
SEO reklama sprendžia šią problemą.

SEO reklama yra kitokia. Jis iš karto patenka į paieškos viršų. Tačiau taip pat dėmesys skiriamas tam, kad gautumėt tas geriausias organinės paieškos rezultatų vietas. Tai dviguba strategija, kurios reikia augimui ir ilgalaikiam laimėjimui.

Jūs nesivaržote su didelėmis kompanijomis, kad greitai gautumėte aukštas organinės paieškos vietas. Bet jūs vis dar matomi.

Jūs nustatote savo biudžetą ir greitai pasiekiate reikiamą auditoriją. Bet tuo pačiu metu jūs investuojate į ilgalaikę, ekonomiškesnę ir organiškesnę strategiją.